Vrácení zboží
POKYNY PŘI VRÁCENÍ ZBOŽÍ (do 30 dnů nebo při reklamaci)
Produkty zakoupené na e-shopu www.hojdavak.cz lze bez udání důvodu vrátit DO 30 DNÍ PO OBDRŽENÍ, tzn. že v případě vrácení zboží musí být balík předán doručovateli nejpozději 30 den od převzetí.
Z hygienických důvodů NEPŘIJÍMÁME matraci, která je součástí balení Hojdavak Baby, pokud není v uzavřeném původním obalu.
1. POŠLETE E-MAIL
Napište nám na info@hojdavak.cz zprávu, že posíláte zboží zpět.
Náležitosti e-mailu:
-
- Číslo faktury nebo objednávky (stačí přiložit fakturu)
- Jaké zboží vracíte
- Důvod vrácení nebo důvod reklamace + přiložit fotky závad
- Číslo bankovního účtu
- Název dopravce a číslo balíku. Dopravci vždy předejte kontaktní údaje na nás: tel. 720752328 a e-mail: info@hojdavak.cz, abychom byli o doručování informováni. Pokud zboží vezete osobně, vždy nás předem telefonicky kontaktujte. Ne vždy jsme přítomni v naší kanceláři.
2. PEČLIVĚ ZABALTE ZBOŽÍ K VRÁCENÍ
A) VRÁCENÍ DO 30 DNÍ
Nedílnou součástí každé zásilky je přiložená FAKTURA nebo PRŮVODNÍ DOPIS (vzor níže).
- Vše je zabaleno v originálním obalu. Originální obal nepoužívejte jako vnější obal pro zaslání a nepolepujte či nepopisujte ho štítky, adresou apod.
- Zboží je ve stejném stavu, jako jste ho obdrželi - čisté, nezmačkané (složené)
- Zboží zabalte tak, aby při jeho přepravě nedošlo k jeho poškození. Použijte dostatečný obalový materiál a lepící pásku. Vhodná pro balení je také streč fólie, která je snadno dostupná v obchodech. Pokud balíte do krabice, vyplňte prázdná místa výplňovým materiálem, jako jsou zbytky kartonu, noviny nebo igelitové tašky.
- Pokud vracíte kovový stojan, věnujte jeho zabalení velkou pozornost. Kovové tyče je potřeba obalit ochranným obalem a jednotlivé díly k sobě připevnit fixační páskou.
V případě chybějících původních obalů, špinavého, zmačkaného zboží nebo poškození zboží při vrácení z důvodů nedostatečného zabalení, si vyhrazujeme právo požadovat náhradu škody, která Vám bude stržena z pořizovací ceny.
B) VRÁCENÍ Z DŮVODU REKLAMACE
Nedílnou součástí každé zásilky je přiložená FAKTURA nebo PRŮVODNÍ DOPIS (vzor níže).
- Zboží pečlivě zabalte tak, aby při jeho přepravě nedošlo k jeho poškození. Použijte dostatečný obalový materiál a lepící pásku. Vhodná pro balení je také streč fólie, která je snadno dostupná v obchodech. Pokud balíte do krabice, vyplňte prázdná místa výplňovým materiálem jako jsou zbytky kartonu, noviny nebo igelitové tašky.
- Pokud vracíte kovový stojan, věnujte jeho zabalení velkou pozornost. Kovové tyče je potřeba obalit ochranným obalem a jednotlivé díly k sobě připevnit fixační páskou.
Na špinavé, zmačkané zboží, poškozené při vrácení z důvodů nedostatečného zabalení a běžné opotřebení nebude moci být reklamace uplatněna.
3. ZAŠLETE BALÍK
Vrácené zboží zasíláte na vlastní náklady na kontaktní adresu: Hojdavak s.r.o., Okrasná 114, 10300 Praha 10, e-mail info@hojdavak.cz, tel.: 720752328. Dopravci vždy předejte i kontaktní údaje na naši společnost. Pokud posíláte přes Českou poštu, prosíme zvolte způsob zaslání na adresu (do ruky).
4. VYČKEJTE OD NÁS NA ZPRÁVU
Zboží nám obvykle přijde za 2-3 dny. Jakmile zásilku přijmeme, provedeme kontrolu a posíláme Vám o tom zprávu do e-mailu. V případě vracení peněz nečekáte nikdy déle než 14 dní, zpravidla mnohem méně. Pokud řešíme reklamaci, ze zákona máme lhůtu 30 dní, která je u nás běžně mnohem kratší s ohledem na povahu reklamovaného zboží. Pokud to trvá déle, ozvěte se a problém společně vyřešíme. Při odesílání platby Vám současně zasíláme informační e-mail, že z naší strany byl učiněn poslední úkon k uzavření případu.
Děkujeme za pochopení.
VZOROVÝ TEXT PRŮVODNÍHO DOPISU, který vkládáte do balíku, pokud nemáte k dispozici fakturu.
Adresa pro doručení vráceného zboží:
Hojdavak s.r.o.
Okrasná 114
103 00 Praha 10 Benice
Tel.: 720 752 328
E-mail: info@hojdavak.cz
Datum: ....................
Oznámení o odstoupení od kupní smlouvy, objednávka č. ...............................
Dobrý den,
dne .................... jsem s Vámi prostřednictvím vašeho e-shopu www.hojdavak.cz uzavřel/a kupní smlouvu, jejímž předmětem bylo .................... Toto zboží jsem převzal/a dne .................... Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena pomocí internetu, tj. prostředku komunikace na dálku, rozhodl/a jsem se využít svého práva spotřebitele odstoupit od smlouvy, a tímto oznamuji, že od výše uvedené kupní smlouvy odstupuji.
Zboží Vám zasílám zpět na adresu: Hojdavak s.r.o., Okrasná 114, 103 00 Praha 10 Benice, tel. 720752328, info@hojdavak.cz, spolu s tímto oznámením a zároveň vás žádám o poukázání kupní ceny ve prospěch mého bankovního účtu č. ............................................................., vlastník účtu ...................................................., a to v zákonné lhůtě.
Důvodem vrácení je ........................................
S pozdravem
..............................................
(vlastnoruční podpis)
Jméno a příjmení: ...........................................................................................................
Adresa, telefonní číslo, e-mail: ..........................................................................................